KeparDI turnaus 17.11.07
+2
Putin
Jaska
6 posters
KeparDI turnaus 17.11.07
Turnee päivä tänä vuonna on 17.11.2007
Ollin Masa kai väsää joukkuetta kasaan, eikö niin?
infoa http://kepardi.cc.tut.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=66
Ollin Masa kai väsää joukkuetta kasaan, eikö niin?
infoa http://kepardi.cc.tut.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=66
Jaska- Admin
- Viestien lukumäärä : 288
Ikä : 41
Registration date : 08.10.2007
Vs: KeparDI turnaus 17.11.07
Ilmeisesti naisia puuttuu joukkueesta tai nainen. Tarpeen vaatiessa Javehan lupaili laittaa tennarit rintsikoitten alle.
Putin- Grand Turismo
- Viestien lukumäärä : 196
tiimi kepardiin
Juu, kunhan ilmoittautuminen vaan aukenee, niin seuraava joukkue on tällä hetkellä ilmoittautunut vahvuuteen:
käsittääkseni perumisia ei hyväksytä
tässä seuran sisäiset:
1.mä
2.jaska
3.aki
4.pasa
5.juki
6.jave
vahvistuksena hervantalaisia:
7.konda
8.jaakkima
ja vielä ulkopuolelta:
9.ville s.
10.humupetteri
11.ratajuoksija hesengel sepeng
sekä nämä kaikkien odottamat:
12. kiisseli #1
(13. kiisseli #2)
niin, ja 12 ja 13 voidaan sitten yhdistää pienellä vaivannäöllä 6.
ps. spekulaatioita ykkös ja kakkosketjujen kokoonpanoista, yhtenäisistä peliasuista, valmentajista, sponsoreista, huoltomiehistä ym. odotellaan..
eli infoa jos löytyy vielä pelaajia lisää tai jos joku unohtu?
käsittääkseni perumisia ei hyväksytä
tässä seuran sisäiset:
1.mä
2.jaska
3.aki
4.pasa
5.juki
6.jave
vahvistuksena hervantalaisia:
7.konda
8.jaakkima
ja vielä ulkopuolelta:
9.ville s.
10.humupetteri
11.ratajuoksija hesengel sepeng
sekä nämä kaikkien odottamat:
12. kiisseli #1
(13. kiisseli #2)
niin, ja 12 ja 13 voidaan sitten yhdistää pienellä vaivannäöllä 6.
ps. spekulaatioita ykkös ja kakkosketjujen kokoonpanoista, yhtenäisistä peliasuista, valmentajista, sponsoreista, huoltomiehistä ym. odotellaan..
eli infoa jos löytyy vielä pelaajia lisää tai jos joku unohtu?
Viimeinen muokkaaja, pvm Pe Loka 12, 2007 7:19 pm, muokattu 1 kertaa
matsOni- Nouseva tähti
- Viestien lukumäärä : 258
Muuten kyllä, mutta on ratamestarikoulutusta juuri tuolloin...
Lasse- Turismo
- Viestien lukumäärä : 68
Registration date : 12.10.2007
tuo Lassen syy on vähän siinä ja siinä olisko hyväksyttävä mutta olkoon menneeks
Pari playerii ainaki tuohon viel ois kai lisää tulos...
lisääppä ainakin sellaset kuin Humupetteri ja legendaarinen ratajuoksija Hesengel Sepeng
Nii Olmo kyselit siit joukkueen nimestä niin entisenä SikaTIIMI:n joukkueenjohtaja voin lähes vaatia että laitat sen nimen sinne. Se on nimittäin ainoo joukkue jossa oon mossia koskaan pelannu ja perinne jatkukoon.
Pari playerii ainaki tuohon viel ois kai lisää tulos...
lisääppä ainakin sellaset kuin Humupetteri ja legendaarinen ratajuoksija Hesengel Sepeng
Nii Olmo kyselit siit joukkueen nimestä niin entisenä SikaTIIMI:n joukkueenjohtaja voin lähes vaatia että laitat sen nimen sinne. Se on nimittäin ainoo joukkue jossa oon mossia koskaan pelannu ja perinne jatkukoon.
Jaska- Admin
Laita ny hyvä mies Esakin tuonne listoille, on se ainakin Managerin roolissa jos ny ei peleihin ehdi. Minä (luonnollisesti) hoidin tuon naisjutun, Salmisen Mirva (ex-LamSä) ja Lindholmin Tiina (KeU) tulee tekeen ne kaivatut maalit.
Eikös matsOni:lla oo siin Hervannas se panoluukku, siellä varmaan pääsee sit (jos huonosti käy) majotuun??
Eikös matsOni:lla oo siin Hervannas se panoluukku, siellä varmaan pääsee sit (jos huonosti käy) majotuun??
Jaska- Admin
joo, kyllähän tänne luukkuun voi tulla..
saiskohan toi sun naisvahvistus pyydettyä daven jatkoille soittaan?
saiskohan toi sun naisvahvistus pyydettyä daven jatkoille soittaan?
matsOni- Nouseva tähti
No ni pelit lähestyy, joten kaikki kynnelle kykenevät lauantaina kello 17 Hauhon Areenalle jotta saadaan ketju kasaan ja päästään vähän ottamaan tuntumaa. Olis joku mahdollisuus saada jopa pelipaidatkin lainaan legendaariselta Korson Vedolta, mutta homma on vetämässä.
Mä voin tekstata Jukille ja Hesengille mutta jos joku näkee Javee notkumas Hervannan stagella niin nykäskää ja sanokaa että tulee pelaan lauantaina.
Mä voin tekstata Jukille ja Hesengille mutta jos joku näkee Javee notkumas Hervannan stagella niin nykäskää ja sanokaa että tulee pelaan lauantaina.
Jaska- Admin
En tiä miks mun aiempi viestitys ei tullu näkyviin mutta siis toi pelipaita homma kun ei onnistunut ja luonnollisesti sponssien saanti tällä tasolla on varsin köyhää niin tehdäämpä näin:
Kotipelit:
Mustaa jööt**, ööh siis mustaa paitaa niskaan
Vieraspelit:
Valkoista mäh***, öö öö eikun siis valkoista paitaa niskaan
Eli referoituna, jokaisen pelipussukasta pitäisi siis lauantaina löytyä kello 9.45 musta ja valkoinen paita.
Kotipelit:
Mustaa jööt**, ööh siis mustaa paitaa niskaan
Vieraspelit:
Valkoista mäh***, öö öö eikun siis valkoista paitaa niskaan
Eli referoituna, jokaisen pelipussukasta pitäisi siis lauantaina löytyä kello 9.45 musta ja valkoinen paita.
Jaska- Admin
No niin ja siis kun otteluohjelma on nyt julkaistu niin pelimme ovat seuraavasti:
9:45 SikaTIIMI - FC Gladgirls (kenttä2)
10:15 SC Hasardi - SikaTIIMI (kenttä2)
13:00 SikaTIIMI - KSK (kenttä1)
Ei sit kai muuta kuin riehumalla hiki päälle pitkää päätyyn...
Matsoni kai heittää jotain kentällisiä tänne että tietää sitten valmistautuuko varman ykkösen vaiko yllättävän kakkosen mieheksi
Mä en nyt tiedä kyllä muita varmoja pelureita kuin Tykittäjä-Tiina, Maalaaja-Mirva, Hesengel Sepeng, Humu-Petteri ja minä ite...tosin jos vanhat merkit paikkansa pitää niin joku tuttu on varmaankin katsonut että SikaTIIMI on taas mukana ja sen mukaan sinne voi ilmestyä taas yllättäviäkin vahvistuksia.
9:45 SikaTIIMI - FC Gladgirls (kenttä2)
10:15 SC Hasardi - SikaTIIMI (kenttä2)
13:00 SikaTIIMI - KSK (kenttä1)
Ei sit kai muuta kuin riehumalla hiki päälle pitkää päätyyn...
Matsoni kai heittää jotain kentällisiä tänne että tietää sitten valmistautuuko varman ykkösen vaiko yllättävän kakkosen mieheksi
Mä en nyt tiedä kyllä muita varmoja pelureita kuin Tykittäjä-Tiina, Maalaaja-Mirva, Hesengel Sepeng, Humu-Petteri ja minä ite...tosin jos vanhat merkit paikkansa pitää niin joku tuttu on varmaankin katsonut että SikaTIIMI on taas mukana ja sen mukaan sinne voi ilmestyä taas yllättäviäkin vahvistuksia.
Jaska- Admin
Miten kävi?
BB Lepistö- Nouseva tähti
- Viestien lukumäärä : 302
Registration date : 13.10.2007
Tänä vuonna sikatiimi joutu niittään mainetta ihan puhtaasti vaan saunan puolella, eli takkiin ropisi peleissä aika kovaa.. Tosin se ei kyllä millään tavalla johtunut pelaajien tasosta, pallo vaan sattui pomppimaan tuurilla toisille ja tuomaripeli oli hieman kyseenalaista.
matsOni- Nouseva tähti
Joo ei olleet tuomarit meidän puolella. Todella karkeita vääriä tuomioita tuli ottelussa kuin ottelussa.
Myös kepardi-juoksussa jouduimme hieman antamaan tasoitusta kärjen vauhdista, vaikka asustus oli säänmukainen.(flunssahan ei ole mitenkään tämän asustuksen syytä)
Myös kepardi-juoksussa jouduimme hieman antamaan tasoitusta kärjen vauhdista, vaikka asustus oli säänmukainen.(flunssahan ei ole mitenkään tämän asustuksen syytä)
Putin- Grand Turismo
- Viestien lukumäärä : 196
Joko turnaus oli?
Joko se oli ja meni? Taisin olla Pattayalla sillon... mutta ens la isolle kirkolle pelaan! Olen mukana!
juki- Kartoittaja
- Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 45
Registration date : 02.12.2007
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa