vuosijuhla
+3
matsOni
Putin
asentaja
7 posters
vuosijuhla
haloo! Ketä vei pokaalit? Nukuimmeko onnemme ohi, vai jäikö synttärit vain puheen asteelle... Juki, jonka luulisi olleen sykkeen ytimessä, ei tunnusta muistikuvia tapahtumasta... Vaadimme tietää!, mitä on tapahtunut...
asentaja- Grand Turismo
- Viestien lukumäärä : 202
Registration date : 25.10.2007
Vs: vuosijuhla
Itseltäkin jäi huomaamatta vuosijuhlat, mutta ilmeisesti Matsoni voi valaista asiasta enemmän. Sen verran kattollaan poika oli vielä 7 aamulla. Ei poika tiennyt maailmanmenosta yhtään mitään.
PS. Kenenkä kanssa otin vuosipainia kun jotkut huhut kertoo että olis jonkun moista paini vääntöö ollut, mutta mun muisti ei sitä kyllä kerro???
PS. Kenenkä kanssa otin vuosipainia kun jotkut huhut kertoo että olis jonkun moista paini vääntöö ollut, mutta mun muisti ei sitä kyllä kerro???
Putin- Grand Turismo
- Viestien lukumäärä : 196
Registration date : 08.10.2007
elikkä siis sama homma kun teikäläisellä ruottinmaallaPutin kirjoitti:Itseltäkin jäi huomaamatta vuosijuhlat, mutta ilmeisesti Matsoni voi valaista asiasta enemmän. Sen verran kattollaan poika oli vielä 7 aamulla. Ei poika tiennyt maailmanmenosta yhtään mitään.
tais käydä niin että ne ei sitten ollu synttärikakun kynttilät jotka juhlissa sammu..
matsOni- Nouseva tähti
- Viestien lukumäärä : 258
ei ollu ainakaan mun kynttilä enää kovin kovalla liekillä sen saunareissun jälkeen
Ja ettei vaan ois ollu joku hämeenlinnalainen osallisena siihen että ainakin mun kolmioleipä ja viinat oli myrkytettyjä mutta ei siitä sen enempää.
Putinille tiedoksi että Juki (ja Jukin valkoinen paita) taisi olla se joka pääsi osalliseksi Sun "läheisyys" -kohtauksesta
Ja ettei vaan ois ollu joku hämeenlinnalainen osallisena siihen että ainakin mun kolmioleipä ja viinat oli myrkytettyjä mutta ei siitä sen enempää.
Putinille tiedoksi että Juki (ja Jukin valkoinen paita) taisi olla se joka pääsi osalliseksi Sun "läheisyys" -kohtauksesta
Jaska- Admin
- Viestien lukumäärä : 288
Ikä : 41
Eiköhän ne nyt mennyt sitten ne palkinnot näin vuosijuhlia vietellessä
Vuoden palstalainen: Putin. Perustelut: mannasuoritus ja kirjoitukset joissa aikuinen mieskin herkistyy
Vuoden rakentaja: asentaja, koulutukset ja kaikki
Vuoden manageri: BB, ei varmaan tarvitse selitellä
Vuoden uhoaja: Juki, tiomiila 2010!!
Vuoden mykonoslainen: Jaska, eiköhä tääki o selvillä
Vuoden ketju: Yhteislenkit (hervanta), jos ketjun viestit jakaa viidellä ja ottaa siitä neliöjuuren pääsee hervannan insinöörit todellisille yhteislenkkimäärille
Palkintoja voi tiedustella, vaikka osa sitten kepardin sähläilyissä.
Vuoden palstalainen: Putin. Perustelut: mannasuoritus ja kirjoitukset joissa aikuinen mieskin herkistyy
Vuoden rakentaja: asentaja, koulutukset ja kaikki
Vuoden manageri: BB, ei varmaan tarvitse selitellä
Vuoden uhoaja: Juki, tiomiila 2010!!
Vuoden mykonoslainen: Jaska, eiköhä tääki o selvillä
Vuoden ketju: Yhteislenkit (hervanta), jos ketjun viestit jakaa viidellä ja ottaa siitä neliöjuuren pääsee hervannan insinöörit todellisille yhteislenkkimäärille
Palkintoja voi tiedustella, vaikka osa sitten kepardin sähläilyissä.
matsOni- Nouseva tähti
ja jos jotain lukemia haluatte nähdä kuluneelta vuodelta...nii in ne löytyy tuosta sivun alalaidasta (pitäis löytyä) kun klikkaa Statistiikat -linkkiä.
Jaska- Admin
Huikeat statistiikat!!
Putin- Grand Turismo
- Viestien lukumäärä : 196
Uhoaja
Eli meitsi on siis saanu uuden tittelin! Näillä mennään sitten! Muistutan kuitenkin, että ne asiat, jotka ennalta sovitaan ja yhdessä ylöskirjoitetaan on syytä allekirjoittaa tosipaikan tullessa! Ei muuta kun Alvettulaan lenkille ens torstaina! Ollin Mattikin mukaan!
juki- Kartoittaja
- Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 45
Registration date : 02.12.2007
mutta kyllähän se juki on niin että tavoite tiomila 2010 on se tärkein saunasopimus! se olis ens keväänä jo lähdettävä hakemaan hyvää lähtöpaikkaa..
harjoittelemaan väki, itse olen muistaakseni vuoden managerille sen 3600 luvannu coopperissa paukuttaa ens keväänä, katsotaan riittääkö se matkalippuihin
harjoittelemaan väki, itse olen muistaakseni vuoden managerille sen 3600 luvannu coopperissa paukuttaa ens keväänä, katsotaan riittääkö se matkalippuihin
matsOni- Nouseva tähti
Eilisessä MannaBanketissa toimistolla jo lähes kirjoitettiin sopimus uudelle managerille...tosin sen happoarvoja ei voitu vielä testata joten paperi on vielä blankko. Mutta tästä lähtien saunasopparit ylöskirjoitetaan A3 koossa
Kysymys Putinille ja Matsonille...ketä puuttuu kuvaajan lisäksi kuvasta?
Kysymys Putinille ja Matsonille...ketä puuttuu kuvaajan lisäksi kuvasta?
Jaska- Admin
"itse olen muistaakseni vuoden managerille sen 3600 luvannu coopperissa paukuttaa ens keväänä, katsotaan riittääkö se matkalippuihin "-Matsoni.
ja meikäläinen tais luvata managerille Matsonin tulokseen 200metriä päälle...
ja meikäläinen tais luvata managerille Matsonin tulokseen 200metriä päälle...
Mikko-Masa- Grand Turismo
- Viestien lukumäärä : 202
Registration date : 10.10.2007
3600 ja 3800. Kelpo tuloksia. Tulen jänikseksi jänislakki päässä noihin juoksuihin. Sovitaan vaan monelta ja missä.
BB Lepistö- Nouseva tähti
- Viestien lukumäärä : 302
Registration date : 13.10.2007
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa